Magnus blev Fan of the Match

Med 7.136 tilskuere på Lyngby Stadion søndag eftermiddag var der masser af gode bud på Fan of the Match, men det var Magnus, der løb med hæderen.

Opbakningen på Lyngby Stadion var igen i går fantastisk, og der var ingen tvivl om, at stemningen fra lægterne var med til at piske de kongeblå spillere frem ad banen, så de kunne lave en ny god præstation på eget græs.

De mange fremmødte kongeblå fans leverede en flot lydkulisse, og der var da også rigtig mange om buddet, da der skulle findes en Fan of the Match.

I sidste ende faldt valget dog på Magnus, og han fik efter kampen overrakt beviset af Frederik Gytkjær.

Tak for støtten til alle kongeblå fans, der mødte op til rivalopgøret og var med til at gøre eftermiddagen til noget specielt.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske