Jensen: Vi skylder fansene at give alt

Magnus Jensen står overfor sit første rivalopgør mod FC Nordsjælland, og han har i ugens løb tydeligt kunne mærke, at kampen betyder noget specielt.

Søndag eftermiddag gælder det en af sæsonens største kampe på Lyngby Stadion, når vi tager imod FC Nordsjælland.

Mange i den kongeblå trup har prøvet opgørende og den medfølgende store intensitet, men for blandt andre Magnus Jensen, er det første gang. Midterforsvareren mærker dog allerede kampens store betydning.

– Jeg kan godt mærke, at det er noget, der fylder ekstra meget i truppen. Alle gør hinanden opmærksom på, hvad det er for en intensitet, vi skal komme ud med til kampen, og vi er meget opmærksomme på, at det her lige så meget er en kamp for folk rundt omkring klubben. Dem skylder vi at give alt, hvad vi har og mere til.

– Jeg glæder mig til at komme ud og bringe min intensitet ind i det her opgør, og så får den da nok også lige lidt ekstra procenter. Jeg vil give rigtig meget af mig selv, så vi kan få hele Lyngby Stadion med. Fansene kan virkelig være med til at drive os fremad.

FC Nordsjælland kommer til Lundtoftevej som førerhold i 3F Superligaen, men trods modstanderens status som tophold, mener Magnus Jensen godt, at De Kongeblå kan gøre eftermiddagen til en svær en af slagsen for holdet fra Farum.

– Jeg synes, at vi har en gameplan, der ser ud til at kunne smadre dem. Jeg håber, at vi kan komme ud og bruge det, som vi er gode til, så vi kan få kampen over på de præmisser, som vi ønsker. Vi skal gerne have en kamp, hvor deres spil ikke får et alt for godt flow, og jeg tror på, at vi sammen med fansene kan gøre Lyngby Stadion til et forfærdeligt sted for dem at spille i morgen.

– Nogle vil måske sige, at FC Nordsjælland står dårligt til os, men jeg vil omvendt sige, at vi også står rigtig dårligt til dem. Det er ikke sjovt at skulle møde Lyngby Boldklub på eget græs og med den intensitet, som vi kommer med. Det bliver en kamp med fuld smadder, og jeg kan slet ikke vente med at komme ud og spille den kamp, slutter Magnus Jensen.

Der er kampstart kl. 14:00.

Magnus Jensen præsenteres af Wonderfuel.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske