Lyngby Boldklub forlænger med og udlejer Magnus Kaastrup

De Kongeblå forlænger Magnus Kaastrups kontrakt med et enkelt år og udlejer ham samtidig til den hollandske klub, VVV-Venlo for resten af sæsonen.

Magnus Kaastrup var i forrige sæson en stor profil for Lyngby Boldklub, og med 12 mål i 34 kampe var han i forrige sæson en stor profil på det kongeblå hold, der rykkede tilbage i 3F Superligaen.

Siden da er det dog knebet med spilletid for Kaastrup, der også undervejs har været et smut i Allsvenskan på udleje hos Sirius IK.

Nu har offensivspilleren sat sin signatur på en 1-årig forlængelse med Lyngby Boldklub, imens han samtidig udlejes til VVV-Venlo, der frister en tilværelse i den næstbedste hollandske række.

Fodboldchef Nicas Kjeldsen udtaler.

– Magnus har tidligere været en stor profil for os, men har kæmpet med spilletiden i denne og seneste sæson. Med sine blot 22 år har Magnus dog stadig en stor mulighed for at udfolde sit store potentiale, og den mulighed er vi glade for at kunne give ham i VVV-Venlo, hvor han vil kunne få kontinuerlig spilletid. Vi ønsker Magnus alt det bedste i Holland, og vi glæder os til at følge ham fremover, siger Nicas Kjeldsen.

Magnus Kaastrup præsenteres af Pops Pizza.