Masser af rabatter til sæsonkortholdere

Vidste du, at du som sæsonkortholder får en lang række rabatter hos nogle af vores trofaste partnere?

I Lyngby Boldklub spiller vi hinanden bedre på alle leder og kanter.

Det gælder ikke blot på banen, men også blandt partnere og fans. Hele 16 af vores partnere sørger således for, at vores mest trofaste fans – nemlig sæsonkortholderne, får merværdi på deres sæsonkort.

For ikke nok med, at deres sæsonkort giver alle de ‘normale’ glæder som et sæsonkort i Lyngby Boldklub indebærer, så er der også en lang række rabatter at hente fra vores partnere.

Du finder overblikket over de mange gode rabatter her.

Tak til Freddys Bar, KonditorBager A/S, Kaiser Sport & Ortopædi (KSO), Vinthers Bageri, Big Bio Nordhavn, Vinbutikken Hillerød, Kebab Klubben, Anettes Beauty & Care, Krudtteltet, FLYVENDE, Sportsterapeuten, Swapfiets, Pops Pizza, Café Amalie, Distinto og Kings Hat for deres fantastiske engagement i De Kongeblå.

Foto: Fodboldbilleder.dk.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske