Kongeblåt på rundens hold

Diverse udgaver af Rundens Hold i 3F Superligaen er landet, og her er der blevet plads til tre forskellige Lyngby Boldklub-spillere.

Lyngby Boldklub snuppede søndag en vigtig 1-0-sejr hjemme over Randers FC, og her præsterede nogle spillere så godt, at de er blevet udtaget på diverse udgaver af Rundens Hold.

Viaplay-programmet Offside lagde i går for land med deres udgave af Rundens Hold, og her fandt de plads til Willy Kumado, som også blevet kåret til kampens bedste spiller på Lyngby Stadion.

Willy Kumado var i det helle taget en populær herre på Rundens Hold, da han også fik plads på det officielle Rundens Hold fra Superligaen og Tipsbladets udgave.

Kumado var i Tipsbladets udgave dog ikke alene om at være kongeblå, da der her også var blevet plads til Frederik Gytkjær og Marcel Rømer, som begge også spillede flotte kampe i søndags.

#SammenForLyngby

Foto: Fodboldbilleder.dk

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe