Støt Akademiet og hjælp morgendagens kongeblå talenter

Som noget helt nyt kan du fra denne sæson støtte Akademiet med 39,- kr. om måneden. Bliver du Akademi-abonnent, modtager du løbende nyhedsbreve med seneste nyt fra Akademiet.

Akademi-arbejdet med de unge talenter er alfa og omega i Lyngby Boldklub.

Det ligger dybt i det kongeblå DNA, at vi skal give vores unge spillere muligheden for at drømme stort om deres fodboldkarriere og fostre både spillere til førsteholdet, udlandet og forhåbentlig også landsholdet.

Resultaterne kommer dog som bekendt langt fra af sig selv, og der knokles dagligt hele året rundt på at sikre de bedst mulige forhold for alle vores mange talenter.

Fra denne sæson kan du som noget nyt give en hjælpende hånd med ved at købe et støtteabonnement til Akademiet, hvor du månedligt betaler 39,- kr., der går ubeskåret til Akademi-arbejdet i Lyngby Boldklub.

Som abonnent modtager du løbende nyhedsbreve med historier fra hverdagen på Akademiet.

Har du lyst til at støtte Akademiet, kan du blive abonnent her.