Guide til De Små Vikinger: Sådan trækker du billetter

Er du medlem af De Små Vikinger, kan du trække en fribillet til alle Lyngby Boldklubs hjemmekampe. Her kan du læse hvordan, du trækker din billet.

I Lyngby Boldklub vil vi gerne gøre ekstra meget ud af tingene for vores yngste fans. Derfor har vi De Små Vikinger, hvor du kan få ekstraordinært store oplevelser og ikke mindst billetter til vores hjemmekampe.

Hvis ikke du allerede er medlem af De Små Vikinger BASIS eller De Små Vikinger PLUS, kan du læse meget mere om det her.

Er du allerede medlem af De Små Vikinger, kan du herunder se en udførlig guide omkring, hvordan du trækker billetter til vores hjemmekampe.

Guide:1. Log ind på den bruger hvor De Små Vikinger-medlemskabet er oprettet på vores billetportal (log-in findes under siden ‘Min konto’)
2. Gå ind på kampen som, hvis du skulle købe en alm. billet.
3. Vælg 1 under antal billetter.4. Vælg billettypen ”De Små Vikinger billet” på Østtribunen til 0 kroner.5. Tryk på den grønne sektion ‘Ståpladser’ på Østtribunen.6. Tryk på knappen ‘Tilføj til kurven’7. Færdiggør checkout-flowet.
Hvis du oplever problemer med at hente billetten, bedes du henvende dig til vores kundeservicemail kundeservice@lyngby-boldklub.dk. Hvis du ikke på forhånd har en Lyngby-konto og dermed opretter en konto, bedes du også kontakte vores kundeservice, så du kan få adgang til at trække billetten.
Vi glæder os til at se jer på søndag!
#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske