Lyngby Boldklub møder Hillerød i Oddset Pokalen

Der er netop trukket lod til Oddset Pokalens 2. runde, og her kom Lyngby Boldklub og af bowlen med NordicBet Liga-holdet Hillerød.

Størstedelen af kampene i 1. runde af dette års pokalturnering, der nu går under navnet Oddset Pokalen, blev spillet i denne uge, hvorfor der i dag skulle trækkes lod til 2. runde.

Her var Lyngby Boldklub med i bowlen, der kunne byde på alt lige fra lokalopgør mod Bagsværd til udekamp mod diverse NordicBet Liga-hold.

Skæbnen ville, at De Kongeblå kom op af bowlen mod netop et NordicBet Liga-hold, da Hillerød Fodbold, der til daglig frister en tilværelse i landets næstbedste række, kom op af bowlen.

Da Lyngby Boldklub er højest rangeret spilles kampen på udebane.

Kampene i 2. runde af dette års Oddset Pokalen spilles i perioden mellem d. 5.-7. september. Følg med her på siden, hvor vi skriver, når den eksakte dato ligger fast.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske