Lyngby Boldklub møder Hillerød i Oddset Pokalen

Der er netop trukket lod til Oddset Pokalens 2. runde, og her kom Lyngby Boldklub og af bowlen med NordicBet Liga-holdet Hillerød.

Størstedelen af kampene i 1. runde af dette års pokalturnering, der nu går under navnet Oddset Pokalen, blev spillet i denne uge, hvorfor der i dag skulle trækkes lod til 2. runde.

Her var Lyngby Boldklub med i bowlen, der kunne byde på alt lige fra lokalopgør mod Bagsværd til udekamp mod diverse NordicBet Liga-hold.

Skæbnen ville, at De Kongeblå kom op af bowlen mod netop et NordicBet Liga-hold, da Hillerød Fodbold, der til daglig frister en tilværelse i landets næstbedste række, kom op af bowlen.

Da Lyngby Boldklub er højest rangeret spilles kampen på udebane.

Kampene i 2. runde af dette års Oddset Pokalen spilles i perioden mellem d. 5.-7. september. Følg med her på siden, hvor vi skriver, når den eksakte dato ligger fast.

Status på vores udlejede kongeblå spillere

Programmet for resten af efteråret er klar

Tag med fanbussen til Aalborg

Tilmeld vores nyhedsbrev