Lyngby Boldklub søger frivillige hænder til Lyngby Stadion

Bliv frivillig på Lyngby Stadion og bliv en del af et fantastisk fællesskab.

Lyngby-ånden er noget helt særligt, og nu har du en unik mulighed for at blive en del af den.

Lyngby Boldklub søger nemlig frivillige hænder til diverse opgaver på Lyngby Stadion i forbindelse med hjemmekampe i 3F Superligaen.

Opgaverne kan være af forskellig karakter, men dækker blandt andet at sørge for god service i indgangen og i boderne.

Vi garanterer to sociale arrangementer for frivilligteamet pr. sæson, fribilletter til udvalgte udekampe, forplejning under hjemmekampene, og at man kommer endnu tættere på førsteholdstruppen.

Hvis du har lyst til at blive en del af det unikke kongeblå fællesskab og ikke mindst give en hjælpende hånd med til Lyngby Boldklub, kan du kontakte kampafvikler og SLO, Joachim Møller, på jm@lyngby-boldklub.dk.

Har du yderligere spørgsmål til at blive frivillig, kan du ligeledes rette spørgsmål til Joachim Møller.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske