135.000 visninger til profilpartner i Lyngby Boldklub

Freddys Bar nødt godt af at være profilpartner for Mads Kikkenborg, da hans forlængelsesvideo, der blev lavet hos Freddys Bar, fik hele 135.000 indholdsvisninger på Lyngby Boldklubs sociale medier.

I Lyngby Boldklub har vores førsteholdsspillere hver deres profilpartnere, og de får løbende omtale, når der postes content om spillerne.

Mads Kikkenborgs profilpartner er Freddys Bar, og da målmanden forlængede sin kontrakt med De Kongeblå, blev der derfor optaget en præsentationsvideo hos netop Freddys Bar.

Videoen fik en utrolig flot modtagelse, da den fik hele 135.000 indholdsvisninger med en direkte link til Freddys Bar. Selve videoen blev afspillet 70.000 gange.

Videoen med Mads Kikkenborg og Freddys Bar er blot ét eksempel på, at vores profilpartnere får stor omtale på vores platforme.

I sidste sæson lavede vi i Lyngby Boldklub således samlet set 1.400.000 indholdsvisninger til vores profilpartnere.

Se videoen med Mads Kikkenborg og Freddys Bar nederst i artiklen.

Bliv profilpartner i Lyngby Boldklub

Vil du være profilpartner i Lyngby Boldklub og blive nævnt hver gang ’din’ spiller får omtale på vores sociale platforme?

Så kan du fortsat nå det, da vi pt. har fem spillere, der ikke har en profilpartner.

Et profilpartnerskab koster fra 10.000,- kr.

Vil du høre mere om at blive profilpartner i Lyngby Boldklub, så tøv ikke med at hive fat i vores chef for partnerskaber, Rikke Baden, på rba@lyngby-boldklub.dk.