Lyngby-veteraner mod amerikanske veteraner: Oplev Schäfer, Helt, Berggreen m.fl. i aften

Lyngby Boldklubs 40+ og 60+ veteraner spiller i aften to showkampe mod Boston Braves F.C, der består af amerikanske fodboldveteraner. Der kommer masser af LBK-legender i spil.

Der er lagt op til nostalgi og masser af hygge, når Lyngby Boldklubs 40+ og 60+ veteraner i aften tager imod amerikanske Boston Braves F.C. til to showkampe.

Der er masser af velkendte navne i de to Lyngby Boldklub-trupper, hvor blandt andet navne som John Helt, Klaus Berggreen, Michael Schäfer og Morten Petersen kommer tilbage i kongeblåt i aften.

Lyngby Boldklubs +60 hold spiller deres kamp på Bane 3 kl. 18:00, imens 40+ holdet spiller deres kamp kl. 19:00 inde på selve Lyngby Stadion. Der er gratis entre og gang i boderne til kampene.

Boston Braves F.C er stiftet i 2001 for at sætte fokus på veteranfodbold via verdensrejser til de største fodboldscener, inkl. Kongens Lyngby. I 2023 tager de på Scandinavia Tour og møder Lyngby, KB, IFK Göteborg og Vålerenga.

Amerikanerne har tidligere spillet mod og knyttet tætte bånd til at lang række af store klubber. Herunder. FC Barcelona, Real Madrid, Manchester United, Juventus, Bayern München og mange, mange flere.

Lyngby Boldklubs 60+ trup:

Lyngby Boldklubs 40+ trup:

Foto: Fodboldbilleder.dk