Highlights: Lyngby Boldklub – FC Midtjylland

Der manglede ikke højdepunkter i gårsdagens storsejr over FC Midtjylland. Se dem alle her.

Lyngby Boldklub spillede en særdeles fremragende kamp, da det i går blev til en flot 4-1-sejr over FC Midtjylland.

Frederik Gytkjær åbnede festen med et straffesparksmål, inden at Kolbeinn Finnsson scorede sit andet Lyngby-mål efter en lille halv time.

I anden halvleg udbyggede Frederik Gytkjær i samarbejde med FC Midtjylland-spilleren Oliver Sørensen føringen til 3-0 inden, at Willy Kumado kunne iscenesætte Tochi Chukwuani ved 4-0-scoringen.

Gæsternes sydkoreanske angriber, Cho, fik pyntet på resultatet i de døende minutter, men reduceringen kunne ikke ændre på, at der havnede tre dejlige point på den kongeblå konto.

Du kan se alle højdepunkterne fra gårsdagens kamp herunder.