Lyngby Boldklub hylder den kongeblå historie med legendekopper

Den kongeblå historie er rig, og nu bliver den endnu tydeligere på Lyngby Stadion med legendekopper fra Genkrus.

Med mere end 100 år på bagen, er Lyngby Boldklub fuld af historie og der mangler derfor ikke kongeblå legender, der har gjort en forskel gennem tiden.

Nu bliver historien endnu mere tydelig for alle, der kommer på Lyngby Stadion, da der fra kampen på søndag vil være nye legendekopper i boderne.

Fire kongeblå legender fra fire forskellige æraer er blevet udvalgt til at pryde de nye kopper, hvorfor du til kampen mod FC Midtjylland kan nyde din drikkelse i selskab med Søren ’Mål’ Jensen, Henrik ’Store’ Larsen, Morten Petersen eller Lasse Fosgaard.

Genbrug kopperne – køb dem i shoppen

Legendekopperne kommer til at pryde vores Genkrus-kopper, som vi lancerede i foråret, hvorfor kopperne af hensyn til miljøet fortsat skal afleveres på Lyngby Stadion i en af de opsatte standere eller i boderne.

Vi er dog opmærksomme på, at flere af jer kan blive så glade for de nye legendekopper, at i ønsker jeres egne eksemplarer.

Kopperne kan derfor købes til den nette pris af 10,- kr. pr. kop i fanshoppen.

Køb din billet til søndagens hjemmekamp mod FC Midtjylland her.

Alle billederne på kopperne er selvfølgelig taget af Per Kjærbye / fodboldbilleder.dk, der har fotograferet Lyngby i over 40 år.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske