Bliv en del af De Små Vikinger PLUS og få masser af store oplevelser

Vi har foretaget ændringer i vores børneklub, De Små Vikinger, hvorfor alle er overgået til at være BASIS-medlemmer. Opgrader til De Små Vikinger PLUS for at opnå mange fantastiske fordele og få store oplevelser.

I Lyngby Boldklub vil vi gøre en forskel for alle vores fans, men især vores yngste kongeblå fans får ekstra kærlighed.

Vi har derfor i en årrække haft vores børneklub, De Små Vikinger, der hidtil har været gratis at være medlem af. Alle der hidtil har været medlemmer af De Små Vikinger er dog nu overgået til at være BASIS-medlemmer, hvilket fortsat er gratis. Forbliver man BASIS-medlem går man dog nu glip af masser af fede tiltag og oplevelser.

For små 29,- kr. om måneden kan man nemlig nu blive De Små Vikinger PLUS-medlem, hvilket ikke blot sikrer dig et personligt medlemskort, men også store oplevelser til både kamp og mange øvrige kongeblå arrangementer.

Opgraderer du til PLUS-medlemskab støtter du samtidig også Lyngby Boldklub, så vi kan fortsætte med at lave masser af arrangementer for vores mindste fans.

Vil du være PLUS-medlem skal du derfor aktivt gå ind og opgradere dit nuværende BASIS-medlemskab, og det gør du her.

Forbliver du BASIS-medlem går du blandt andet glip af en personlig fødselsdagshilsen sendt med posten, fødselsdagsgave, vouchers med rabatter, 10% på hotdogs og softdrinks i Fanzonen samt dit helt unikke medlemskort.

Bemærk, at muligheden for selv at opgradere sit medlemskab til PLUS ophører d. 10. august.

Læs meget mere om De Små Vikinger og alle fordelene ved at blive PLUS-medlem her.

#SammenForLyngby

BASIS PLUS
Billetter 1 Gratis børnebillet til alle hjemmekampe (hentes via LBKs billetportal) Personligt medlemskort med adgang til alle hjemmekampe
Fødselsdagshilsen Sendes på mail Sendes til hjemmeadresse med posten