Tak for besøget til Meet N’ Greet!

Tirsdag eftermiddag blev der afholdt Meet N’ Greet i Lyngby Boldklubs klubhus og trods en rigtig møgvejr, troppede mange glade Lyngby-fans op til arrangementet.

Regnen stod ned i stænger over Lyngby Stadion, da det tirsdag eftermiddag var blevet tid til Meet N’ Greet med det kongeblå førstehold.

Glæden over at komme helt tæt på Superliga-mandskabet gjorde dog, at selv ikke de største regnbyger kunne vaske smilet af de mange glade Lyngby-fans, der trodsede vejret og deltog ved dagens arrangement.

Arrangementet skulle være afholdt i Fanzonen, men grundet vejret blev det rykket op i klubhuset, hvor masser af deltagere kunne nyde godt af gratis popcorn og kaffe, imens de kunne nyde interviews med fem førsteholdsspillere, fodboldchef Nicas Kjeldsen, cheftræner Freyr Alexandersson og formand fra Friends of Lyngby, Tommy Petersen.

Tak for en fantastisk hyggelig eftermiddag – det var endnu engang fantastisk at mærke begejstringen over vores allesammens klub.

Se billeder fra arrangementet herunder.