Codeex forlænger engagementet i Lyngby Boldklub

Lyngby Boldklub har fortsat glæde af Codeex i netværket, da de har forlænget deres partnerskab med de kongeblå.

Det er med stor glæde, at vi kan fortælle, at en af vores mange trofaste partnere i Lyngby Boldklub har forlænget deres partneraftale.

Allerede før afslutningen på seneste sæson skrev Codeex nemlig under på en forlængelse af samarbejdet med Lyngby Boldklub, og det understreger det flotte engagement, som Codeex lægger hos De Kongeblå.

Managing Partner hos Codeex, Jimmi Ekberg, fortæller om forlængelsen af samarbejdet.

– Vi har været rigtig glade for at være partnere i Lyngby Boldklub, og for os var det derfor et vigtigt vidnesbyrd at forlænge vores engagement allerede før afslutningen på sidste sæson, hvor det var på vippen, om klubben skulle spille Superliga eller 1. division. Vi synes, at det er utroligt vigtigt at være loyale i både med- og modgangstider, hvorfor vi naturligvis uanset udfaldet fortsat ville være en del af klubben. Vi glæder os over, at den stadig står på Superliga, og vi ser frem til en lang og spændende sæson, siger Jimmi Ekberg.

Codeex er en danskejet virksomhed med kontorer og lagre i Danmark og Sverige. Codeex’ primære forretningsområder er;

Solutions: Storage, servere, konsulentydelser, hosting af it-infrastruktur, netværksintegration samt outsourcing af operations, drift og support.

Lager- og logistikløsninger: Udvikling og projektering af lager- og logistikløsninger samt rådgivning, salg og implementering af hardware, netværksopsætning og dataintegration.

Bæredygtig IT: Asset Management og Recycling af hardware og licenser samt klimarapportering og compliance til EU-taksonomien.

Hardware, software og services: Rådgivning og salg af hardware og services til drift og udvikling af fleksible arbejdspladser samt sikker it-infrastruktur og storage.

Vil du læse mere om Codeex, kan du finde deres hjemmeside her.