Mikkel Juhl udlejes til FC Fredericia

Højreback Mikkel Juhl udlejes til FC Fredericia for resten af sæsonen.

For godt og vel et år siden kom Mikkel Juhl til Lyngby Boldklub fra Nykøbing FC.

Sidenhen er det ikke blevet til meget spilletid for højrebacken hos De Kongeblå, hvorfor han nu udlejes til NordicBet Liga-klubben FC Fredericia. Aftalen gælder for resten af denne sæson.

Fodboldchef Nicas Kjeldsen udtaler om lejeaftalen.

– Det er ingen hemmelighed, at både Mikkel og vi havde håbet på, at det kunne være blevet til mere spilletid i Lyngby Boldklub, men vi synes begge, at vi nu har fundet en god løsning med en udlejning til FC Fredericia, der spiller i en række, hvor Mikkel tidligere har bevist sig. Vi glæder os til at følge Mikkel, og vi ønsker ham held og lykke med opholdet.

Hele Lyngby Boldklub ønsker Mikkel Juhl held og lykke med opholdet i FC Fredericia.

Foto: Fodboldbilleder.dk

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske