Carl Ras A/S er nye på hjemmebanetrøjen

I sidste uge landede den nye hjemmebanetrøje, og her vil den vågne Lyngby-fan se, at der er ny partner på skuldrene, da Carl Ras A/S har fundet vej til trøjen.

Der er blot tre dage til sæsonpremieren på Lyngby Stadion, hvor De Kongeblå tager imod F.C. København.

Der forventes kæmpe fest på lægterne, hvor der efterhånden ikke er mange billetter tilbage til kampen, og de mange fans kan udover en god kamp også se frem til en premiere på den nye Lyngby Boldklub-hjemmebanetrøje.

De Kongeblå bliver som sædvanligt klædt på af Adidas og Unisport, og udover de mange nye lækre detaljer ved trøjen, vil den skarpe Lyngby-fan også bemærke, at der er ny partner på skuldrene.

Carl Ras A/S pryder således en del af fronten på trøjen, hvorfor de også ganske passende er kamppartner til sæsonpremieren mod F.C. København.

Du kan læse meget mere om vores nye hjemmebanetrøje her.

Hjemmebanetrøjen kan desuden købes i fanshoppen på lørdag.