Lyngby Boldklub besøger Paradis Is og Lyngby Storcenter

Tirsdag eftermiddag kan du møde en række kongeblå spillere i Lyngbys bybillede. Kom og mød Kikkenborg, Gytkjær, Bizoza og Ngabo.

Lørdag eftermiddag går det igen løs på Lyngby Stadion, når de forsvarende danske mestre fra F.C. København gæster.

Allerede i morgen kan du dog varme op til kampen og møde nogle af Lyngby Boldklubs spillere, når de er til stede i Lyngby.

Frederik Gytkjær og Mads Kikkenborg vil således stå ude foran Paradis Is på Lyngby Hovedgade og uddele en kugle is til hver forbipasserende, der skulle have lyst til at smage Paradis’ lækre is. Gytkjær og Kikkenborg står klar fra 13:45 – 14:45.

Fra 14:00 til 15:00 er Parfait Bizoza og Sanders Ngabo i Lyngby Storcenter, hvor de skal prøve centeret nye retroarkade, der har fantastisk sjove spil som eksempelvis Pacman, Donkey Kong og flippermaskiner.

Rygtet siger at Bizoza og Ngabo er utroligt dygtige arkadespillere, hvorfor du kan vinde to billetter til lørdagens hjemmekamp, hvis du formår at vinde over en af de to spillere i et spil.

Både is og billetter er så længe lager haves.

Spillerne glæder sig til at se jer ved Paradis og Lyngby Storcenter.

#SammenForLyngby

Foto: Fodboldbilleder.dk

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe