Mads Kikkenborg forlænger til 2026

Lyngby Boldklub og Mads Kikkenborg er blevet enige om en kontraktforlængelse, hvorfor den talentfulde målmand og De Kongeblå nu har papir på hinanden frem til sommeren 2026.

Med den ene vigtige redning efter den anden var Mads Kikkenborg en vigtig figur på det Lyngby-mandskab, der i sidste sæson lavede ’The Great Escape’ og klarede skærene i 3F Superligaen.

Vi er derfor utroligt glade og stolte over at kunne offentliggøre, at Mads Kikkenborg har sat sin signatur på en kontraktforlængelse, hvorfor hans aftale nu løber til sommeren 2026.

Fodboldchef Nicas Kjeldsen glæder sig naturligvis over at have fået to yderligere år på den talentfulde førstemålmand.

“Mads var outstanding for os i især foråret, og han har udviklet sig utrolig flot i vores stærke målmandsteam over de seneste par år. Han er gået fra at være et stort talent til, at han over det seneste halve år virkelig har fået sat en serie af store og pointgivende præstationer sammen. Han var en enormt vigtig spiller for os i sidste sæson, og jeg er meget tilfreds med, at vi nu har papir på ham frem til sommeren 2026”, siger Nicas Kjeldsen.

Efter sæsonen 2022/23 blev den 23-årige målmand kåret som årets spiller i Lyngby Boldklub.

Mads Kikkenborg præsenteres af Freddys Bar, og han var naturligvis forbi hans trofaste profilpartner inden forlængelsen. Se videoen her: