Lyngby Boldklub henter Magnus Jensen

Magnus Jensen, som kommer til fra AC Horsens, har netop underskrevet en tre-årig kontrakt med De Kongeblå. Den store forsvarsspiller har første træning her til formiddag.

Der var et nyt ansigt til stede til på Lundtoftevej da Lyngby Boldklub her til formiddag satte gang i dagens træning.

Kort før dagens træning underskrev Magnus Jensen nemlig en tre-årig kontrakt, der gør ham kongeblå frem til sommeren 2026.

Fodboldchef Nicas Kjeldsen glæder sig over, at det er lykkedes at tilknytte den store forsvarsspiller, som man flere gange har krydset klinger med i Lyngby Boldklub.

– Vi kender Magnus særdeles godt for vores mange dueller mod AC Horsens, og hver eneste gang har han været en mundfuld. Han er brølstærk, en klog spiller og frem for alt en vinder, der altid gør det ekstra, der skal til i kampene. Vi er utrolig glad for, at vi nu kan råde over Magnus i Lyngby Boldklub, siger Nicas Kjeldsen.

Magnus Jensen spillede i sidste sæson 25 3F Superliga-kampe for AC Horsens, hvem han scorede fire mål for.

Den store midterforsvarer har allerede sin første træning med sine nye holdkammerater her til formiddag.

Magnus Jensen præsenteres af Wonderfuel.