Sebastian Koch skifter til Sønderjyske

Sebastian Koch har her til formiddag skrevet kontrakt med Sønderjyske, hvorfor han skifter til NordicBet Liga-klubben på en to-årig aftale.

Sebastian Koch skifter efter halvandet år i kongeblåt til Sønderjyske på en 2-årig aftale.

Sebastian Koch kom til Lyngby Boldklub fra Nykøbing FC på en fri transfer efter, at han havde haft en fantastisk sæson i NordicBet Ligaen.

Den lynhurtige kantspiller startede lovende ud i Lyngby Boldklub, men sidenhen har især skader holdt Sebastian Koch fra spilletid.

Fodboldchef Nicas Kjeldsen ønsker Sebastian Koch held og lykke fremover.

– Sebastian har utvivlsomt et stort potentiale, men desværre er skader i høj grad kommet i vejen for kontinuerlig spilletid for ham. Der er desværre ikke udsigt til meget spilletid for Sebastian i Lyngby Boldklub, hvorfor han nu skal ud og gøre brug af sit talent et andet sted. Vi glæder os til at se Sebastian på banen igen, og vi ønsker ham alt det bedste fremover, siger Nicas Kjeldsen.

Selv har Sebastian Koch været glad for sit ophold i Lyngby Boldklub selvom, at netop skaderne har været kommet i vejen for gennembruddet inden for kridtstregerne.

– Jeg har på det personlige plan været rigtig glad for at være en del af Lyngby Boldklub, og jeg er stolt over at have været en del af sidste sæson, der var noget helt særligt. Desværre er skader kommet i vejen for, at jeg har kunne komme ind i en stime med spilletid, og det kan jeg nu få i Sønderjyske. Jeg ønsker Lyngby Boldklub alt det bedste fremover, og jeg kommer til at følge klubben tæt, siger den nu tidligere nummer 12.

Lyngby Boldklub ønsker Sebastian Koch held og lykke i Sønderjyske.

Foto: Fodboldbilleder.dk

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske