Nyt sæsonkort-koncept: De Kongeblå Hjerter

Lyngby Boldklub lancerer et nyt premium-sæsonkort, hvor du som fan kommer endnu tættere på nøgleaktiviteterne i klubben.

De Kongeblå Hjerter er et helt nyt og unikt sæsonkortkoncept – bygget op om de kendte fordele ved at have fast adgang til Lyngbys hjemmekampe.

Som medlem af De Kongeblå Hjerter kommer du dog endnu tættere på klubben. Du får nemlig mulighed for at møde, debattere og høre fra nogle af klubbens centrale nøglepersoner gennem tre årlige tema-events – og du kommer helt ind i maskinrummet på bl.a. transferdeadline-dag.

Prisen for at være med ligger på 250 kr. pr. måned eller 2.800 kr. for et helt år. Det sættes KUN 200 sæsonkort til salg af denne type, og eksisterende sæsonkortholdere har forhåndsret til at opgradere indtil den 30. juni 2023. Klik her for at opgradere.

Sæsonkort-fordele

• Sæsonkort med fast adgang til alle Lyngbys hjemmekampe i 3F Superliga 2023/24 samt hjemmekampe i pokalturneringen.
  • Mulighed for at vælge en fast siddeplads på Vesttribunen eller en ståplads i stemningsafsnittet.
  • Invitationer til arrangementer med sæsonkortholdere.
  • 15% rabat på drikkevarer i boderne.
  • Adgang til rabatter hos udvalgte sponsorer.

Fordele KUN for De Kongeblå Hjerter

• 16 ekstra venne-billetter til brug i løbet af sæsonen *
  • Invitation for 2 personer til unik transfervindue-aften på deadline-day med indblik i Lyngbys transfervindue samt meet & greet med evt. nye spillere.
  • Invitation for 2 personer til taktisk aften med A-holdet – foredrag og indblik i Lyngbys brug af statistik og data.
  • Invitation for 2 personer til 1 kamp-VIP-event med deltagelse af cheftræneren.

*) Max 1 vennebillet til hjemmekampe mod Brøndby og FCK