Nor|DC er ny tribunepartner: Lader fansene opkalde hovedtribunen efter Lyngby-legende

Hovedtribunen på Lyngby Stadion skal have nyt navn, og vores nye tribunepartner Nor|DC lader Lyngby-fansene om at bestemme, hvad den skal hedde.

Med over 100 år på bagen er Lyngby Boldklub en vaskeægte traditionsklub i dansk fodbold.

Højdepunkterne, historierne og ikke mindst legenderne er mange i vores klub, og det ved Nor|DC, hvorfor de nu hylder Lyngby Boldklub og fansene ved at give tribunenavnet tilbage til fansene og hylde den lange kongeblå historie.

Nor|DC er nemlig ny tribunepartner, men i stedet for at opkalde hovedtribunen efter egen virksomhed, igangsætter vi nu en nominerings- og afstemningsfase, så tribunen ved næste sæsons start er opkaldt efter lige netop den Lyngby Boldklub-legende, som i ender med at vælge.

Sådan kan du vælge Lyngby-legenden

Vi indleder navngivningen med en nomineringsfase, hvor i alle kan gå ind og nominere lige nøjagtigt den Lyngby Boldklub-legende, som i synes skal bære navnet på hovedtribunen.

Man nominerer sin Lyngby Boldklub-legende her.

Nomineringsfasen løber indtil onsdag kl. 12:00, hvorefter en kongeblå jury udvælger tre af de nominerede til en endelig afstemning.

Afstemningen mellem de tre nominerede vil herefter blive offentliggjort og løbe frem til mandag d. 26. juni kl. 12:00.

Vi glæder os til at se jeres mange nomineringer, og vi takker Nor|DC for det fantastiske tiltag, der hylder Lyngby Boldklubs rige historie.