Lyngby Boldklub udvider bestyrelsen

Bestyrelsen i Lyngby Boldklub udvides med to nye medlemmer, der skal styrke klubbens udvikling inden for klubbens kommercielle og sportslige ben.

Det er med stor glæde, at vi kan byde velkommen til to nye bestyrelsesmedlemmer i Lyngby Boldklub, da Luca Burmeister og Julius Lønsbo Thy indtræder og dermed øger det samlede antal bestyrelsesmedlemmer til 10.

Indtrædelsen af de to nye bestyrelsesmedlemmer sker på baggrund af et ønske om at styrke udviklingen af Lyngby Boldklub inden for det sportslige og kommercielle område.

Medejer og bestyrelsesformand Tommy Petersen udtaler.

– Vi har valgt at udvide vores bestyrelse med Julius og Luca for at styrke vores kommercielle og sportslige områder. Julius’ ansvarsområde bliver det kommercielle, og Luca får ansvaret får alt det juridiske, der rører sig omkring det sportslige setup, fortæller Tommy Petersen inden, at han fortsætter.

– Vi tror meget på, at hvis vi skal løfte os yderligere i Lyngby Boldklub, så skal man have en knivskarp strategi og en dygtig administration, der kan arbejde frit med planerne, men samtidig sparre med kompetente mennesker og blive udfordret på nøgleområder. Vi er derfor rigtig glade for at have fået både Julius og Luca med, da de supplerer den i forvejen kompetente bestyrelse rigtig godt.

Julius Lønsbo Thy kommer med erfaring fra større kommercielle stillinger i ISS og Tryg, og er i dag Global Marketing Director i Epos.

Luca Burmeister er uddannet jurist, og har de seneste 11 år været direktør i C&C Travel.

Luca Burmeister og Julius Lønsbo Thy er allerede tiltrådt i bestyrelsen, og de er begge Friends of Lyngby i forvejen.