Programmet for de første syv runder er klar

De første syv runder til den kommende 3F Superliga er landet, og der venter et brag af en hjemmekamp mod F.C. København i åbningskampen.

Den står stadig på 3F Superliga i Kongens Lyngby efter sommerferien, og det netop udgivne kampprogram er derfor ekstra interessant set med kongeblå øjne.

Divisionsforeningen har således for kort tid siden offentliggjort de første syv runder af den kommende 3F Superliga sæson, og her står det klart, at Lyngby Boldklub starter med et brag på eget græs.

De forsvarende mestre fra F.C. København gæster således Lyngby Stadion lørdag d. 22. juli, hvorefter den står på kampe mod Viborg, F.C. Midtjylland, Brøndby IF, Randers FC, AGF og FC Nordsjælland.

Du kan se det nøjagtige program på grafikken herunder.

Status på billetter og sæsonkort

Vi glæder os som små børn til at tage imod jer på Lyngby Stadion igen, og vi ser frem til at fortsætte den fest, som vi efterhånden slap for halvanden uge siden i Horsens.

Lad os fortsætte med at gøre Lyngby Stadion til et stadion, hvor der altid er fest og hvor modstanderne ved, at det er svært at få point.

Vi arbejder på højtryk for at få opdateret alle vores systemer, så vi kan sætte både sæsonkort og billetter i salg.

Vi sætter pris på den store efterspørgsel, som vi allerede oplever fra jer, og vi håber, at vi snarest kan åbne for salget.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske