Valdemar Lykke Lützhøft er årets Akademispiller

U17-spiller Valdemar Lykke Lützhøft har haft en fantastisk sæson på både træningsbanen og i kamp, og han er derfor blevet kåret til årets akademispiller.

Det var med store smil på læben og mindst lige så stor overraskelse, da U17-talentet Valdemar Lykke Lützhøft forleden blev overrasket i et iscenesat møde med U17-cheftræner, Azad Corlu.

Overraskelsen kom fra Head of Coaching i Lyngby Boldklub, Piotr Haren, som med sig havde et bevis på, at Valdemar er kåret til årets akademispiller.

Valdemar Lykke Lützhøft spiller til dagligt på U17-holdet, men har også allerede vist sig flot frem på U19-holdet samt været forbi diverse DBU-samlinger.

Samtidig udvikler Valdemar sig flot nærmest fra uge til uge på træningsbanen, og han er en af de mange spillere på vores Akademi, der understreger, at fremtiden er kongeblå.

Stort tillykke med prisen til Valdemar.

Akademiet præsenteres af Sydbank, og på billedet ses Valdemar Lykke Lützhøft sammen med filialchef i Sydbank, Marie Brinkløv.