Årets spillere kåret i Lyngby Boldklub

Mads Kikkenborg og Lucas Hey er blevet kåret til henholdsvis årets spiller og årets unge spiller i Lyngby Boldklub.

Traditionen tro har Lyngby Boldklubs førstehold stemt om, hvem der skulle løbe med æren som værende årets spiller og årets unge spiller.

Afstemningen faldt således ud, at Mads Kikkenborg blev kåret til årets spiller, imens Lucas Hey blev kåret til årets unge spiller. Årets unge spiller gives hvert år til den spiller under 21 år, der har gjort det bedst.

Mads Kikkenborg har spillet en stor sæson, hvor han især i foråret har markeret sig med utroligt mange vigtige og pointgivende redninger.

Lucas Hey har ligeledes markeret sig flot i foråret, hvor han med den ene store præstation efter den anden har kapret masser af pladser på diverse udgaver af rundens hold.

Kåringerne fandt sted i søndags dagen efter ’The Great Escape’, hvorfor humøret var ekstra højt til arrangementet i klubhuset.

Stort tillykke til begge spillere, der har fået indgraveret deres navne i de respektive pokaler, hvor de nu står side og side med en lang række af Lyngby-koryfæer.

Mads Kikkenborg præsenteres af Freddys Bar og Lucas Hey præsenteres af Frame.