Petur Knudsen er udtaget til landsholdet

Petur Knudsen er udtaget til det færøske landshold, der i juni skal op mod Albanien og Tjekkiet.

Efter en lang og hård skadespause kæmpede Petur Knudsen sig i år tilbage på holdet i Lyngby Boldklub, og den hårdarbejdende og højthoppende angriber har spillet en stor rolle i ‘The Great Escape’.

Petur Knudsen scorede således to mål i nedrykningsspillet, og især det sidste mål, i hjemmekampen mod AaB, kommer til at gå over i historien som et af de vigtigere mål for Lyngby Boldklub.

De flotte præstationer er blevet bemærket, hvorfor Petur Knudsen er blevet udtaget til Færøernes landshold, der i juni har hjemmekampe i EM-kvalifikationen mod Albanien og Tjekkiet.

Færøerne spillede i marts deres første kamp ved EM-kvalifikationen, da de fik 1-1 ude mod Moldova.

Stort tillykke med udtagelsen til Petur.

#SammenForLyngby

Foto: Fodboldbilleder.dk