Masser af Lyngby-spillere på Rundens Hold

Der er blevet plads til både Mads Kikkenborg, Willy Kumado, Pascal Gregor og Tochi Chukwuani på diverse udgaver af Rundens Hold.

Der er masser af kongeblåt på diverse udgaver af Rundens Hold efter mandagens flotte 2-1-sejr hjemme over AaB.

Der er tre udgaver af Rundens Hold, og de har alle vundet plads til Lyngby Boldklub-spillere i diverse kombinationer.V

Viaplay-programmet Offside var først ude med deres udgave af Rundens Hold, og de havde fundet plads til både Pascal Gregor, Tochi Chukwuani og Willy Kumado.

Tipsbladet fulgte trop med deres hold og også her var Willy Kumado med. I modsætning til Offsides hold var det dog Mads Kikkenborg, der havde vogtede buret.

Det officielle Rundens Hold kommer fra Superligaen, og her er der to Lyngby-drenge på. Både Mads Kikkenborg og Willy Kumado var således at finde blandt rundens 11. bedste.

Foto: Fodboldbilleder.dk

#SammenForLyngby