Stort program klar til mandag

Der venter en stor mandag på Lyngby Stadion, når vi fra kl. 12:00 åbner Fanzonen op til sæsonens sidste hjemmekamp. Kom og vær med til at gøre dagen til noget særligt.

Der forventes mange mennesker på Lyngby Stadion, når vi mandag slår dørene op til en kæmpe kamp mod AaB.

Vi opfordrer derfor alle til at komme i god tid, og vi har da også et stort program klar fra kl. 12:00 i Fanzonen.

Fanshoppen åbner vanen tro kl. 12:00 sammen med alle de øvrige boder og sjove aktiviteter. Paradis Is kigger ekstraordinært forbi, så i alle kan nyde lækker is i det forventeligt gode vejr.

Swapfiets kommer ligeledes med en stand, imens også Jewelry by Lux kigger forbi.

Autografskrivningen er tilbage fra 12:45, imens vi kl. 13:00 får besøg af fodboldfreestyleren Jacob Semajer-Garic, der er en del af Brizze FC.

Kampen starter kl. 14:00, og i pausen er der underholdning fra Lyngby-Taarbæk Gymnastikforening!

Mandagens kamppartner er Sinatur Hotellerne.

Se hele programmet herunder.