Tryk på billetsalget til mandagens brag

Vi oplever stor efterspørgsel på billetter til mandagens brag hjemme mod AaB, hvorfor vi opfordrer til at købe billet i god tid, hvis man vil på Lyngby Stadion og støtte De Kongeblå.

Det er alt på ét bræt, når Lyngby Boldklub mandag tager imod AaB i sæsonens næstsidste kamp.

Nordjyderne er tre point over De Kongeblå i tabellen, hvorfor det kun er sejr, der tæller for Freyr Alexanderssons mandskab.

Det faktum er ikke gået folks næse forbi, og det afspejler sig også i billetsalget, der siden weekendens kamp mod OB er strøget afsted.

Vi opfordrer derfor til, at man køber sin billet til kampen hurtigst muligt, hvis man vil være sikker på at kunne komme ind og støtte De Kongeblå i sæsonens sidste hjemmekamp.

Du køber din billet til kampen her.

Gang i Fanzonen

Lyngby Stadion har været besøgt som aldrig før i denne sæson, og det gælder ikke mindst vores Fanzone, som allerede timer før kampen emmer af liv fra masser af glade børn.

Mandag gælder det sæsonens sidste hjemmekamp, og Fanzonen står igen klar til at skabe rammerne om en fantastisk hyggelig eftermiddag for hele familien.

Vanen tro er fanshoppen åben fra kl. 12:00, imens der er også FOG-hoppeborg, Sydbank fodboldpool og comeback til pannabanen, der denne mandag er uden hundehvalpe.

Derudover er der masser af boder med lækker mad og drikke.

Mandagens kamppartner Sinatur Hotellerne.