eSport-holdet spiller finale på lørdag

Lyngby Boldklubs eSports-drenge spillede sidste lørdag ‘play-ins’, hvor de placerede sig midt i feltet af deltagere. Lørdag gælder det finalestævnet i City2.

eSuperligaen er tilbage, og turneringen lagde for land i lørdags, hvor Lyngby Boldklub deltog med de to spillere ‘Juul’ og ‘TeamHajj’.

Efter en række intense kampe endte Lyngby-drengene med 10 point, hvilket placerede dem på en delt 6. plads side om side med Brøndby IF.

Viborg og FC Nordsjælland tog de to øverste placeringer, hvorfor de kvalificerede sig direkte til semifinalen på lørdag.

Finalestævnet spilles på lørdag kl. 12:00 i City2, Taastrup, hvorfor der vil være mulighed for at komme og heppe på De Kongeblå-drenge live. Er du forhindret, kan du dog også følge med over Twitch, hvor finalestævnet ligeledes streames.

Lyngby Boldklubs eSport-hold præsenteres af Pops Pizza.