Lyngby Boldklub sender ekstra fanbus til Silkeborg

Den første fanbus blev hurtigt udsolgt, hvorfor Lyngby Boldklub nu sender endnu en bus afsted, så De Kongeblå kan få den bedst mulige opbakning på søndag mod Silkeborg IF.

Søndag eftermiddag venter endnu en utrolig vigtig kamp for Lyngby Boldklub, når turen går til Jysk Park, hvor Silkeborg IF tager imod.

Silkeborg IF har varslet gratis adgang til hele stadion til kampen, og det er blot endnu en god grund til at tage til det flotte Søhøjland og støtte De Kongeblå i jagten på tre point.

I samarbejde med Lyngby Fans, Carlsberg, Yellowbeard og Fetterlein er der arrangeret fanbus, men på rekordfart blev den tur udsolgt.

Efterspørgslen er dog fortsat stor, hvorfor vi nu sender endnu en fanbus afsted til Silkeborg.

Prisen er fortsat 150,- kr. hvilket inkluderer kørsel t/r og drikkevarer fra Carlsberg i bussen.

Tag med til Silkeborg – så risikerer du ikke at gå glip af noget!

Du køber din billet her.

Tak til Carlsberg og alle vores øvrige fantastiske partnere for at støtte op om initiativet, så drengene på banen kan få maksimal opbakning i sæsonens sidste udekampe.

Foto: Fodboldbilleder.dk

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe