Lyngby Boldklub forlænger med klubkoryfæer

Det er med stor glæde, at vi kan offentliggøre kontraktforlængelser med både Andreas Bjelland og Brian Hamalainen.

Er der nogle i Lyngby-truppen, der bløder kongeblåt for Lyngby Boldklub, er det Andreas Bjelland og Brian Hamalainen.

Vi er derfor utroligt glade for at kunne offentliggøre, at vi har skrevet en 1-årig kontraktforlængelse med både Andreas Bjelland og Brian Hamalainen.

Fodboldchef i Lyngby Boldklub, Nicas Kjeldsen, udtaler.

– Det er en enorm kapacitet for os at have spillere som Andreas og Brian i truppen, og vi nyder godt af deres store erfaring og kvalitet både på og udenfor banen. De er begge kulturbærere og fantastiske rollemodeller for alle vores unge- og talentfulde spillere i klubben. De garant for en helt igennem professionel indsats – uanset om det er til træning eller i kamp. Jeg er derfor utrolig glad for, at vi har kunne blive enige om en kontraktforlængelse, hvilket også viser deres kæmpestore dedikation overfor Lyngby Boldklub, siger Nicas Kjeldsen.

Både Brian Hamalainen og Andreas Bjelland er ægte Lyngby-drenge, der startede deres karriere på Akademiet i Lyngby Boldklub, og de har sidenhen spillet henholdsvis 147 og 90 kampe for De Kongeblå.

Deres klubloyalitet er da heller ikke til at tage fejl af, hvilket kontraktforlængelserne i den grad også understreger.

Selv glæder de sig også over kontraktforlængelserne.

– For mig var det udelukkende et spørgsmål om, hvorvidt jeg skulle fortsætte karrieren og ikke et spørgsmål om, hvorvidt det skulle være i Lyngby Boldklub. Lyngby Boldklub er det eneste rigtige sted for mig, og jeg føler stadig, at jeg kan bidrage. Da det først det stod klart, at jeg skulle fortsætte, var jeg ikke i tvivl om, at jeg skulle forlænge min aftale her. Jeg er rigtig glad for den nye kontrakt, og jeg glæder mig til den kommende tid, siger Andreas Bjelland.

Også Brian Hamalainen har forlænget sin aftale med et enkelt år, og ligesom sin holdkammerat, er han utrolig glad for, at han også i den kommende sæson er kongeblå.

– Jeg har det fantastisk i Lyngby Boldklub, og klubben betyder rigtig meget for mig. Klubben er fyldt med gode mennesker, og jeg er glad hver eneste dag, jeg møder ind. Jeg var aldrig rigtig i tvivl om, at jeg skulle forlænge min kontrakt, og jeg glæder mig over fortsat at være en del af klubben, siger Hamalainen.

Andreas Bjelland og Brian Hamalainen præsenteres af henholdsvis Ellemand & Lilløen og Kbh-kollegier.dk.