Lyngby Boldklub er klar til eSuperligaen

eSuperligaen er tilbage, og Lyngby Boldklub er klar til at give den gas lørdag d. 13. maj, hvor der er live finalestævne i Taastrup.

Efter en pause fra konceptet, er eSuperligaen nu tilbage, og Lyngby Boldklub står klar med et slagkraftigt hold, der er klar til at byde modstanderne op til dans.

Formatet på dette års eSuperliga er anderledes end tidligere, da formatet er mere korte og mere action orienteret.

Turneringen afvikles over to weekender med en online seedningsturnering d. 6. maj inden finalestævnet lørdag d. 13. maj. Finalestævnet afholdes live i City2 i Taastrup.

Seedningsrunden lørdag d. 6. maj streames live på eSuperligaens Twitch, som du finder her.

Lyngby Boldklubs hold består af Anders Juul Andersen, Maher Hajj og Morten Mandal, hvis spillernavne er henholdsvis Juul, TeamHajj og Mopig.

De øvrige deltagende hold er Brøndby IF, Esbjerg fB, Viborg FF, FC Nordsjælland, AaB, Randers FC, FC Helsingør, Næstved IF og Nykøbing FC.

Lyngby Boldklubs eSport-hold præsenteres af Pops Pizza.