Start din søndag til Lyngby-dagen

Søndag er en festdag på Lyngby Stadion, da der forud for hjemmekampen mod FC Midtjylland er Lyngby-dag rundt om stadion. Kom og få en fantastisk dag med en masse kongeblå ligesindede.

Der venter et brag af en kamp søndag eftermiddag, når Lyngby Boldklub tager imod FC Midtjylland på Lyngby Stadion.

Forud for kampen venter der dog også en masse hyggelige timer, da der søndag afholdes den årlige Lyngby-dag.

Dagen starter kl. 09:00, hvor der er OK Samarbejdsstævne for U6-U9 drenge og U7-U9 piger.

Der vil være boder med morgenmad, kaffe og kage alt imens, at Lyngby-maskotten Håkon et stort børneområde med både hoppeborg, pannabur og fodtennis.

Unisport vil også være til stede med en masse fodboldskills udstyr, hvor børn blandt andet kan tage en sprinttest og prøve kræfter med fodbolddart.

Endelig kommer også Lyngby Storcenter med deres lykkehjul, hvor man kan vinde fede præmier.

Se hele programmet herunder.