Kom til stor Akademi-dag på Lyngby Stadion i morgen

I morgen afholdes der Akademi-dag på Lyngby Stadion, hvor der vil være rig mulighed for at opleve fremtidens kongeblå stjerner, og få en hyggelig eftermiddag med hele familien.

Onsdag kvalificerede U19-holdet sig til pokalfinalen – akkurat som U17 gjorde tidligere på foråret.

De flotte præstationer kommer ikke af sig selv, og der arbejdes hver dag benhårdt både på og udenfor træningsbanen i Lyngby Boldklub for, at fremtiden bliver kongeblå.

I morgen er der Akademi-dag, og her kan du komme ud og opleve både U19, U17, U15 og U14, der alle spiller hjemme. De tre ældste hold møder alle OB, imens U14 skal i kamp mod Brøndby IF.

U19-holdet spiller inde på selve Lyngby Stadion, hvorfor Fanzonen derfor vil være åben. Der vil derfor være rig mulighed for en hyggelig samt spændende eftermiddag for hele familien. Der vil både være salg af pølser samt øl/vand.

Der vil derudover være gratis kaffe fra hovedtribunen, hvor der ekstraordinært vil åbne en Dahl Lounge.

Vi håber, at mange vil kigge forbi Lyngby Stadion til en hyggelig dag med alle vores kongeblå talenter i fokus.

Foto: Fodboldbilleder.dk

Akademiet præsenteres af Sydbank.