Tochi og Koch overraskede vinderne af Klassekampen

Tidligere på måneden inviterede Lyngby Boldklub alle skoler i Lyngby-Taarbæk kommune til ‘Klassekamp’, og i dag blev vinderne så overrasket af Tochi Chukwuani og Sebastian Koch med deres præmie på 5.000,- kr.

Da Lyngby Boldklub tidligere i april mødte AC Horsens, var der samtidig dømt ‘Klassekamp’ for alle skoler i Lyngby-Taarbæk Kommune, som var inviteret gratis til fodbold på Lyngby Stadion.

Deltog en klasse med 10 elever eller flere deltog man i lodtrækningen om 5.000,- kr. til klassens klassekasse, og i dag blev vinderne så overrasket sidst på skoledagen.

Vinderne blev 5. b på Lyngby Private Skole.

Sebastian Koch og Tochi Chukwuani kiggede forbi med en stor vindercheck som bevis for, at 5.b på Lyngby Private Skole havde vundet konkurrencen.

Se de mange dejlige billeder fra eftermiddagens vinderkåring her.

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske