Knudsen: Dejligt at starte inde igen

Petur Knudsen var i går for første gang i et års tid tilbage i startopstillingen, og det har været en lang vej tilbage fra den færøske angriber, der har været plaget af en længerevarende skade.

Angriberne kvitterede med et mål og en flot indsats, og selvom det primært var skuffelsen over to tabte point, der fyldte hos Peter Knudsen efter slutfløjt, så var der alligevel lidt plads til at glæde sig over sit startcomeback.

Hør Petur Knudsens tanker om gårsdagens kamp her.

FLERE NYHEDER

Køb dit sæsonkort inden 1/7 og behold den nuværende pris året ud

FC København venter i aftenens U17-pokalfinale

BOLIGER SØGES