Freyr: Uafgjort var et fair resultat

Der var fart over feltet i gårsdagens udekamp mod OB, hvor Lyngby Boldklub var foran med 0-2, men måtte ‘nøjes’ med 2-2 efter en hæsblæsende anden havleg.

Efter kampen gav cheftræner Freyr Alexandersson da også kredit til OB, der især i anden halvleg gjorde det godt.

Hør cheftrænerens reaktion på gårsdagens kamp her.

FLERE NYHEDER

FC København venter i aftenens U17-pokalfinale

BOLIGER SØGES

U15 vinder Mannheim Masters 2026