Flot pris til loyal Lyngby-partner

Vores loyale partner Da Basso har fået en flot hæder, da de er blevet kåret til årets spisested i Kongens Lyngby.

Da Basso!

Navnet er italiensk og betyder ‘at starte fra bunden’, og det var præcis, hvad den italienske restaurant fra Kongens Lyngby, Da Basso, gjorde tilbage i 2018, da de besluttede sig for at åbne en italiensk delikatesse butik og restaurant.

Meningen var at åbne en butik, der fandt tilbage de rødder, som indehaverne oplevede i deres opvækst, hvor bedsteforældrene lavede fantastisk mad til hele familien.

Da Basso er også en loyal partner i Lyngby Boldklub, og vi er derfor utrolig glade for at kunne ønske dem tillykke med, at de netop er blevet kåret til årets spisested i Kongens Lyngby.

Vi kan samtidig også roligt anbefale et besøg hos Da Basso. Du finder Salumeria Italiana og Pizzeria Italiana på henholdsvis Lyngby Hovedgade 74 og Likørstræde 3. Begge i Kongens Lyngby.