Masser af kongeblåt på Rundens Hold

Søndagens flotte sejr over AC Horsens har kastet pladser af sig på diverse udgaver af Rundens Hold i 3F Superligaen.

Lyngby Boldklub spillede søndag en flot kamp hjemme på Lyngby Stadion, hvor AC Horsens blev sendt hjem med et 2-1-nederlag.

Der var flere flotte kongeblå præstationer i kampen, og diverse udgaver af Rundens Hold har derfor også fundet plads til Lyngby-drenge.

Der findes tre udgaver af Rundens Hold, og Viasat-programmet Offside lagde for land mandag aften med at udtage Lucas Hey, Marcel Rømer, og Sævar Magnusson til deres Rundens Hold.

Tirsdag fulgte Tipsbladet op med deres hold, og her er der blevet plads til Marcel Rømer samt Sævar Magnusson

Endelig er Superligaens officielle Rundens Hold også blevet farvet en smule kongeblåt, da Marcel Rømer også her har fået en plads. Han akkompagneres af talentfulde Lucas Hey, som altså har fået to pladser i denne runde.

Næste opgave for Lyngby-drengene er på mandag, hvor vi besøger OB.