Fansene kårede Marcel Rømer til Man of the Match

Marcel Rømer blev matchvinder i både modstanderens og eget felt, hvorfor den hårdtarbejdende midtbanespiller fortjent blev kåret til kampens bedste spiller.

Der findes mange både at påvirke en kamp på, men måden hvorpå Marcel Rømer gjorde det på søndag eftermiddag var alligevel noget særligt.

Lyngby Boldklubs hårdtarbejdende anfører både scorede til 2-1 og reddede bolden på egen streg i dommerens tillægstid, hvorfor De Kongeblå kunne notere tre utroligt vigtige point i jagten på at blive i 3F Superligaen.

Fansene på Lyngby Stadion kvitterede med fuldt fortjent at kåre Marcel Rømer til kampens bedste spiller.

Næste opgave for Marcel Rømer og co. er mandag d. 24. april, hvor turen går til Fyn, hvor OB tager imod.

Dagens kamppartner var CASADUE.