Hey: Vores mindset er altid på sejr

Lucas Hey er Lyngby-dreng ind til benet, og hans mindset er derfor altid på sejr. Det er ikke anderledes op til søndag, hvor AC Horsens gæster Lyngby Stadion.

Efter seneste runde i 3F Superligaen, har Lyngby Boldklub ni point op til den rigtige side af nedrykningsstregen.

Selvom det på papiret kan se svært ud, er der dog ifølge Lucas Hey fortsat en ukuelig tro og optimisme i den kongeblå trup.

– Vi har stadig samme tilgang til tingene, og der er ikke pillet det mindste ved vores tro på, at vi kan lykkes med at klare os i Superligaen. Vi ved, hvad vi kan, og vi tror stadig alle sammen på, at vi kan kravle op over stregen, siger Lucas Hey, som kun har fokus på sejr på søndag.

– Vi har altid et mindset, der hedder, at vi skal ud og vinde, og det ændrer andres resultater ikke det store på. Det bliver en kamp, som vi skal ud at angribe, og vi går naturligvis efter alle tre point.

Skal have større overtag

Det er knapt en måned siden, at ’De Gule’ senest var på besøg på Lyngby Stadion, og ved den lejlighed blev det til 1-1 på måltavlen efter de to gange 45 minutter.

Kampen bølgede frem og tilbage, og Lyngby Boldklub formåede kun i momenter at få lagt et potentielt afgørende tryk omkring AC Horsens-målet.

Det skal De Kongeblå ifølge Lucas Hey være bedre til på søndag.

– Det var ikke vores bedste kamp. Vi havde ikke det overtag, som vi havde satset på at have. De kom egentlig med det, som vi havde forventet, men vi formåede ikke at matche det, som vi skal ud at gøre her på søndag. Vi skal ud at være fokuserede, klar på duellerne og vinde andenboldene. De kan sagtens komme til at stille sig langt ned i perioder, og det skal vi også være klar på og være gode til at håndtere, fortæller Hey, som håber på stor opbakning hjemme på Lyngby Stadion.

– Vi skal gerne ud at have tre point, så vi kommer selvfølgelig til at angribe kampen – forhåbentlig med et tændt Lyngby Stadion i ryggen, slutter han.

Der er kampstart søndag kl. 14:00, og du kan købe dine billetter her.

Lucas Hey præsenteres af Frame.