Lyngby Boldklub inviterer alle skoler i Lyngby-Taarbæk til kamp i weekenden

Der bliver rig mulighed for at se Superliga-fodbold for skolebørn, da Lyngby Boldklub inviterer alle skoler i Lyngby-Taarbæk kommune til weekendens hjemmekamp mod AC Horsens.

I Lyngby Boldklub har vi et fantastisk samarbejde med alle Lyngby-Taarbæk kommunes skoler, og vi er derfor rigtig glade for at kunne invitere alle til et brag af en kamp på søndag mod AC Horsens.

Invitationen er en del af vores store ’Klassekamp’, hvor alle klasser i kommunen konkurrerer om flotte præmier til en værdi af 10.000, – kr.

For at en klasse kan deltage i konkurrencen, skal klassen få mindst 10 elever på stadion, hvorefter man deltager i lodtrækningen om de flotte præmier.

Der er kampstart kl. 14:00, men allerede klokken 12:00 åbner Fanzonen, hvor der vanen tro vil være masser af fede aktiviteter for alle aldre.

Hvis ikke du allerede har sikret dig og din klasse billetter, kan du få fingrene i dem via lbklive.dk/kk.

#SammenForLyngby

Et enkelt point med hjem fra Sønderjylland

Finnsson: Vi skal være skarpe

Truppen til kampen mod Sønderjyske