Dades A/S støtter ungdommen i Lyngby Boldklub som Akademipartner

Lyngby Boldklub og Dades A/S indgår samarbejde til stor glæde for Akademiet og alle de talentfulde spillere i Lyngby Boldklub.

I Lyngby Boldklub er talentarbejdet alfa og omega, og det er derfor med stor glæde, at vi kan fortælle om vores fantastiske samarbejde med Dades A/S, hvis logo er at finde på alle akademitræneres træningstøj.

Det er gentagende gange blev bevist, at fremtiden er kongeblå. Senest med en række opnåede delmål i strategien for Akademiet.

Det gode arbejde, der foregår hver dag på Akademiet, kommer dog ikke af sig selv, og det sker bestemt heller ikke uden opbakning.

En af de absolut vigtigste samarbejdspartnere for talentafdelingen er Dades A/S, der siden sommeren 2022 har fremgået på fronten af vores Akademi-træneres træningstøj.

Adm. Direktør i Lyngby Boldklub, Andreas Byder, er naturligvis meget tilfreds med den flotte opbakning fra Dades A/S.

– Det er utrolig vigtigt for os at have partnere, der vil spille bold med os, og som deler vores vision om at investere i Lyngby Boldklubs ungdom. Dades er en vigtig medspiller ift. at give vores unge talenter – både på og udenfor kridtstregerne – de bedst mulige betingelser for at kunne udvikle sig og drømme stort. Det er vi utrolig glade for, og vi ser frem til at fortsætte det gode samarbejde, der allerede er i fuld gang, siger Andreas Byder.

På billedet ses cheftræner for Lyngby Boldklubs U19-talenter, Mads Kristensen, der ligesom resten af Akademiets trænere har Dades på træningstøjet.