Lyngby Boldklub oplever stor kommerciel fremgang

2022 bød på en flot stigning indenfor partnerområdet i Lyngby Boldklub, da indtægterne er steget med hele 3,7 mio. kr. i forhold til 2021.

Da Lyngby Boldklub sidst år præsenterede et flot overskud på årsregnskabet, blev det samtidig meldt ud, at man i 2022 ville investere yderligere i den kommercielle afdeling med henblik på at øge de kommercielle indtægter.

Det er derfor med stor glæde, at vi kan fortælle, at der på sponsorater i 2022 skete en stigning på intet mindre end 3.749.124,- kr. set i forhold til 2021. Sammenligner man med 2020 er der sket en stigning på 39,63% i indtægter på sponsorater.

Adm. Direktør i Lyngby Boldklub, Andreas Byder, udtaler;

– Sidste år meldte vi ud, at en del af den langsigtede strategi var fortsat at investere i den kommercielle afdeling således, at denne kunne komme op på Superliga-niveau. Vi kan med stor glæde kigge på 2022-regnskabet og berette om et rekordår i den kommercielle afdeling, hvor der er sket en stor stigning i sponsorater på hele 3.749.124, – kr. i forhold til 2021. Det er det bedste resultat for os på sponsorsiden i nyere tid, hvilket vi naturligvis glæder os over og ser frem til at bygge videre på, fortæller Andreas Byder.

Der er pt. 270 partnere i Lyngby Boldklubs partnernetværk. Vil du være en del af det, kan du læse meget mere om det her.

Status på vores udlejede kongeblå spillere

Programmet for resten af efteråret er klar

Tag med fanbussen til Aalborg

Tilmeld vores nyhedsbrev