Billetterne til næste hjemmekamp er sat i salg

Søndag d. 2. april går det igen løs på Lyngby Stadion, når vi tager imod Silkeborg IF. Billetsalget er åbnet, så skynd dig at sikre din plads.

Grundspillet er fortid, og nu venter slutspillet, hvor jagten på at forblive i Superligaen fortsætter for Lyngby Boldklub.

Vi starter hjemme i de bedste rammer på Lyngby Stadion, hvor vi søndag d. 2. april kl. 14:00 tager imod Silkeborg IF, der pt. fører slutspillet.

Lyngby Boldklub har dog gode minder fra denne sæson mod Silkeborg IF, da vi mødte dem i 1. runde og spillede 2-2 hjemme på Lyngby Stadion.

Silkeborg var også modstanderen, da Lyngby Boldklub fik sæsonens første sejr i denne sæson. Her blev det til en 0-2-sejr på udebane efter mål af Rezan Corlu og Kasper Jørgensen.

Lad os sammen fortsætte rækken af gode resultater mod Silkeborg og ikke mindst den fantastiske stemning på Lyngby Stadion.

Kan din billet til kampen her.